Hof van beroep ivb mijn kind

peter-1977
Topic Starter

Hof van beroep ivb mijn kind

#1 , 10 mar 2013 00:04

De ex van mij trekt het sociaal onderzoek net zoals het vonnis van de jeugdrechtbank zwaar in twijfel en stapt naar het hof van beroep in Antwerpen, de zaak komt daar volgende maand voor.
Nu is mijn vraag: Is mijn aanwezigheid daar verplicht? Ik word toch vertegenwoordigt door mijn Advocaat&met een ex die alles in twijfel trekt waar ze eerder mee akoord is gegaan heb ik weinig zin om zelf naar Antwerpen te gaan... Hopende op duidelijk antwoord.

Met vriendelijke groetjes

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 10 mar 2013 23:27

Het is in principe beter dat u gezien het over UW kinderen gaat aanwezig bent.
Trouwens uw ex kan weer een wit konijn uit haar hoed toveren en dan kan u nog de nodige info aan uw advocaat geven om te counteren.

peter-1977
Topic Starter

#3 , 11 mar 2013 11:53

Het is in principe beter dat u gezien het over UW kinderen gaat aanwezig bent.
Trouwens uw ex kan weer een wit konijn uit haar hoed toveren en dan kan u nog de nodige info aan uw advocaat geven om te counteren.
Op de dag van zitting met witte konijnen komen opdraven zoals u het noemt word toch niet aangenomen..., Mijn Advocaat vertelde mij dat ze alles van documenten voor de zitting in haar bezit moet hebben&alles waar ik dan achteraf nog mee afkom als niet bestaande word aanzien

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 11 mar 2013 12:01

Dat klopt uiteraard maar lichaamstaal, losse opmerking zijn ook elementen.

Terug naar “Echtscheiding”