gesprek tot vezoening

davy00
Topic Starter

gesprek tot vezoening

#1 , 11 apr 2013 19:23

na enkele weken discussie over onze dochter heeft men ex partner en haar raadsman gevragt om een verzoenend gesprek te voeren bij hem op kantoor om een regeling uit te werken. mag ik dit gesprek opnemen omdat men vertrouwen in men ex partner nul is en ik ng altijd vermoedt ze enkel tijd wil winnen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
defoo

#2 , 12 apr 2013 09:11

Ik zou zelf een raadsman onder de arm nemen om aan de gesprekken deel te nemen. Voor u het weet zet u iets op papier dat volledig in uw nadeel is (ivm domicilie, kinderbijslag, buitengewone kosten, vakantieregeling, e.d.)....! Een kleine investering in vergelijking met de hoop ellende die u zich achteraf kunt besparen.....
Ik zou ook aan tegenpartij vragen om voorstellen eerst schriftelijk te formuleren zodat u ze thuis kunt doornemen alvorens naar het gesprek te gaan. Het is ook beter om steeds goed na te denken vooral u iets op papier zet, neem dus uw tijd!

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 apr 2013 11:09

Zou ik zeker ook zo doen.

Reclame

Rene

#4 , 12 apr 2013 11:34

Afhankelijk van je ingesteldheid en je eigen wil kan jijzelf best beslissen om al dan niet een raadsman in zee te gaan.
Een goede raad is welkom, maar is iedere raadsman dan zo goed?
Soms is een slecht compromis beter dan een lange rechtzaak.

Een veel betere idee is NIETS tekenen op het moment zelf. Het is altijd beter om er eens een nacht over na te denken, en dan te beslissen.
En raad vragen aan de mensen die het kunnen weten. Maar ook koppig alles afwijzen is even slecht.

Succes ermee.

Terug naar “Echtscheiding”