Hallo
ik zit in een heel erge klote-situatie.
Ik ben op 20 maart 2012 weggegaan van mijn vriend omdat hij agressief was, maar wij hebben samen een dochtertje (nu 2,5jaar) ik ben verhuisd van gent naar antwerpen. ik heb nu een co-ouderschap regeling sins juli vorig jaar maar vanaf september 2013 zou mijn dochter naar school moeten. Ik ben nu bezig met de jeugdrechtbank om volledige voogdij over mijn dochter te krijgen maar dit verloopt niet zo goed. het is al bezig sinds september. vorige maand is de zaak voorgekomen en de jeugdrechter wou dat we een school tss gent en antwerpen zochten. dit hebben we geprobeerd maar dit is onrealistisch; gisteren terug naar de rechtbank geweest. de rechter heeft dan gezegd: omdat ik verhuisd ben moet ik de gevolgen dragen. ik moet dichter bij gent gaan wonen om co-ouderschap te behouden en als ik dit niet doe dan geeft hij mijn dochter aan mijn ex.
Wa voor zever is da??? Die rechter zit me dus af te dreigen. mijne ex is niet in staat om voor mijn dochter te zorgen, hij heeft geen werk, woont bij zijn vader in een sociale crapuulbuurt en hij zit in schuldbemiddeling. Mijn ex heeft gisteren zelfs de moeite niet gedaan om naar de rechtbank te komen, dit zegt genoeg voor mij.
Is iemand al zoiets tegengekomen? Al die advocaten en rechters zijn corrupte zakken.
Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik kan nie verhuizen, ik ben 36 weken zwanger van mijn nieuwe vriend (een uitstekende stiefpapa voor mijn dochter trouwens) en verhuizen is gwn onrealistisch. dan stelt de rechter mij de vraag of ik mijne vriend boven mijn kind verkies????? mentale chantage is dit?
kan iemand mij raad geven???