Hallo,
Zelf ben ik bijna 16 jaar en wil graag verhuizen naar mijn vader omdat mijn moeder een drankprobleem heeft. Nu sinds kort heeft ze ineens een depressie, wie weet over wat? Dus nu is ze al 2-3 maand thuis. De vraag die ik me dikwijls stel is dat je bij het nemen van depressiepillen ook alcohol moogt gebruiken. Mijn moeder zelf heeft een moeilijk karakter en spreekt elke keer tegen wanneer ik vermoed dat ze gedronken heeft.Overlaatst rijd ze haar auto kapot en ontkent ze nog steeds dat ze zat was.Nu ze ook een nieuwe vriend heeft is er hier ook al veel ruzie geweest en heeft hij zelf haar drankprobleem ontkent. Door met mijn vader te spreken waren deze problemen vroeger ook al en had ze ook al enkele keren willen zelfmoord plegen. En staat hij dus toe om bij hem te wonen. Nu is mijn vraag ''Hoe werkt dat?''. Zelf kan ik met niets bewijzen van haar drankprobleem en dergelijke en ze ontkent het altijd. Wat moet ik juist doen om te verhuizen naar mijn vader?Waar moet ik het aangeven of zeggen?
Alvast Bedankt