Wat vinden jullie ervan dat er enkel rechten zijn en geen plichten? Dat de ene partij eigenlijk bij wijze van spreken nooit om moet kijken en de andere alle boontjes moet doppen en er niks aan kan doen? Als de andere partij dan nog eens goesting heeft moet ge het kind meegeven en dan zit je daar weer voor een half jaar? Jaar?
Uw voorstel tot een nieuw IPOS-onderzoek, maar ditmaal met uw vragen;
zal u aan de universiteit van Gent dienen over te maken, vrees ik. ( info@ugent.be ?)
'Meer dan 2000 mensen (volwassenen en kinderen) hebben een eerste vragenlijst ingevuld die voor het eerst in vlaanderen de relatie tussen levenskwaliteit en het scheidingsproces in kaart zal brengen.'
Met de volgende vragenlijsten, waaronder mogelijk deze van u, zullen zij allicht over een tiental jaren alles deftig in kaart hebben gebracht!
Waag u kans zou ik zeggen...
Google is je vriend: zei ik ooit voor een sollicitatie-tafel bij Binnenlandse Zaken.
Staat daar plots een man recht met zware snor die uitroept: 'en ik die dacht dat de politie je vriend was!'
( dateert van een tiental jaren geleden, toen dit idd nog de politieslogan was... )
Ja ik google veel maar ik kom nooit uit bij wat ik echt moet hebben
Daarom dat ik dat hier eens post, Jullie blijken veeeeeeeeeeeeeeeel meer te weten en het is een forum