goede advocaat familierecht regio Brugge/Gent

walterwhite
Topic Starter

goede advocaat familierecht regio Brugge/Gent

#1 , 05 feb 2014 00:02

Kan iemand mij via een pb de naam doorgeven van een goeie advocaat familierecht in Regio Brugge/Gent?

Ik zit in een zware vechtscheiding en tot nu toe was het bij elke advocaat die mij bijstond huilen met de pet op
Mijn ex is ver verhuisd met de kinderen waardoor een bilocatie regeling niet meer mogelijk is, maar ze wil wel dat ik haar zelf financieel verder onderhoud. Ze heeft dat ook bekomen.
Bovendien heeft ze de verhuis achter mijn rug geregeld en zie ik de kinderen nu veel te weinig.
Dus als iemand goeie ervaringen heeft met een advocaat...
Heel erg bedankt voor iedereen die mij wat raad kan geven.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos

#2 , 11 feb 2014 09:24

Wat voor de eene een goed kantoor is, is dit niet noodzakelijk voor de volgende. Een client die een agressieve aanpak van zijn dossier wenst is niets met een kantoor dat zijn reputatie heeft opgebouwd rond onderhandelen en omgekeerd.

Bovendien, zoals zo vaak reeds vermeld, dit forum dient voor het verstrekken van juridisch advies, niet voor klantenwerving voor en door advocaten. Indien we dit zouden toelaten zouden we zeer snel onze vrijwilligers verliezen en verwateren tot een oneliner forum zoals vele anderen waar een poster één lijntje nietszeggend advies krijgt en vervolgens enkel de contactgegevens van de advocaat in kwestie.

Indien de vraag om een advocaat van een poster uitgaat dogen we deze post wel, op voorwaarde dat de antwoorden met namen en contactgegevens enkel via pb worden doorgegeven. De rest wordt gewoon gewist.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”