jeugdrechter en parket

latifa42
Topic Starter

jeugdrechter en parket

#1 , 02 mar 2014 17:42

Hallo ik zit al 2 dagen met een aantwoord ,ik heb 3 kinderen met mijn ex ,ben gescheiden van hem ,en nu is het voor de jeugdrechtbank gekomen ,de rechter heeft iemand ingelicht van de sociale onderzoek ,ze is geweest en heeft ook met de kinderen gepraat,eigelijk kwam het op neer da de kinderen hebben beter leven bij mij dan bij de vader ,maar we moeten nog eens voorkomen ,voor een gesprek ,ondertussen heeft een kennis van mij ,mij aaggeven voor diefstall,het was zo niet want ik kende hem al 4 jaar en waren nooit problemen ,en toen ik het wou breken met hem is hij mij gaan aangeven dat ik zo gezegt heeft zijn bankkaart gepikt en geld afgehaald,en inkopen gedaan ,en alles klopt enkel dat ik het heb niet gestolen maar gekrijgen van hem, want ik heb het van hem gekrijgen,ook zijn pin code ,nu ik heb schrik dat ze bij de jeugdrechtbank ,gaan te weten komen ,ook al is het nog niet bewezen en is nog geen ,onderzoek geweest,is het zo ? werkt het wel zo of hoe? WANT ik wil mijn kinderen niet kwijtraken door zoietts ,kunt je mij echt gerusttellen of het echt twee verschillende zaken zijn,of gaan ze bij de jeugdrechtbank ook dat nog eens naar boven halen en dan kan ik deze zaak nog verliezen alvast heel bedankt groetjes bezorgde mama weet mij geen raad

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding