De notaris die door de rechter werd aangesteld voor de vereffening-verdeling doet al maanden niks meer. na herhaaldelijke herinneringen van mijn advocaat, zelfs een brief dat we een andere notaris laten aanstellen door de rechter als ze niet in actie schiet,...... zelfs een fax met daarin dat ze nog één week tijd krijgt om haar ontwerp-akte af te leveren van vereffening-verdeling,...... er gebeurd al maanden gewoonweg niks meer.
maar wat nu?????? het gerechtelijk verlof staat voor de deur..... ik ben al 52 maanden de hypothecaire lening alleen aan het afbetalen 905€ per maand = 47060€. Als je dat van één inkomen moet betalen...... de huurders die momenteel in de woning wonen, dienen het huurgeld op een geblokkeerde rekening van de advocaten te storten, tot de volledige vereffening-verdeling is afgerond.
Mijn advocaat zegt dat we terug van nul moeten beginnen, wanneer er een nieuwe notaris dient aangesteld te worden. ik heb al 8500€ advocaatkosten betaald. al vele euro's aan schatter en notaris..... Wanneer de woning terug moet geschat worden, dan heb ik terug meerwaarde woning aan mijn been, terwijl ikzelf al 4jaar en 4 maanden helemaal alleen voor de meerwaarde van de woning zorg.
Mijn ex-man, die wordt slapend rijk. hij krijgt ieder jaar 1/4 huur woning = 2925€. Hij brengt netjes ieder jaar 3090€ in voor hypothecaire lening voor ZIJN belastingen, terwijl hij gans het jaar GEEN ENKELE EURO betaald. en dan krijgt hij telkens nog eens meerwaarde woning, wat ik met terugkopen woning met preferenciele toewijzing ook aan hem dien te betalen voor 1/4 omdat hij 1/4 eigenaar is. En de 35.000€ die hij ondertussen aan mij dient te betalen, daar zal ik wel kunnen naar fluiten zeker????
gerechtigheid........ eerlijkheid...... is hier toch ver te zoeken hoor!!!!
wat dient er nu konkreet te gebeuren om weer schot in de zaak te krijgen. Kan ik op één of andere manier, ALLE kosten die ik heb, omwille van het feit dat de notaris niets meer doet, en er een andere notaris dient aangesteld te worden, kan ik die kosten op één of andere manier door de notaris laten betalen als schadevergoeding??? hoe werkt deze procedure en heeft iemand daar ervaring mee?
Ik ben echt ten einde raad en zie het allemaal niet meer zitten hoor. dus graag dringend wat goede raad aub!!!! alvast bedankt bij voorbaat hiervoor!!!!
vriendelijke groetjes van moonlady