Hallo
Mijn vriend en ik zijn onlangs uit elkaar gegaan. Ik heb gelukkig iemand anders leren kennen en de tijdelijke regeling is nu 1 week bij hem en 1 week bij mij. Hij zegt nu dat hij ervoor gaat zorgen dat ik mijn kinderen niet meer kan of zal zien. Ook omdat ik het huis (huurhuis op allebei onze naam) verlaten heb. Kan hij dit zomaar? We zijn niet getrouwd. We zijn 7 jaar samen geweest en in de 7 jaar heeft hij mij tientallen keren bedrogen, bedreigd, geslagen. Ik heb hier dom genoeg geen aangifte van gedaan. Ook is hij gekend bij de politie voor drugs en dronken rondrijden met de auto. Hij heeft hiervoor nog maar net een straf opzitten van 18 maanden waarbij hij om de 3 maand moest gaan plassen bij de dokter, daarna heeft hij medische en psychische testen moeten doen. Allemaal goed nu, maar dat is niet moeilijk als je eerst gaat plassen en dan meteen drugs gebruikt, zo is het op het einde van de 3 maanden uit zijn urine. Eigenlijk heeft dit niks opgebracht. Maar goed, wat ik me afvraag, ik maak me zorgen om de kinderen als ze bij hem zijn. Dat hij zou drinken en dronken met de auto rijden of drugs nemen. Kan ik deze veroordelingen gebruiken bij eventuele problemen, als hij nog dronken is? Hoe gaat dit in zijn werk en bij wie?
Alvast bedankt
Nile