jeugdrechtbabk

sara300
Topic Starter

jeugdrechtbabk

#1 , 24 jun 2014 19:34

Hallo iedereen,dit ie de eerste keer dat ik hier een bericht plaats,allemaal wat nieuw voor mij?
Heb een vraagje ivm de kinderen,de kindjes zijn 4maand geleden geplaatst bij me via de parket na melding vn school van kindermishandeling van de mama naar de kinderentoe,er was niks beslist via de rechtbank,we hadden een co ouderschap en sinds maart zijn de kindjes full time bij me en werden we bij het vertrouwencentrum aangemeld via het openbaar ministerie voor een mano onderzoek dat hield in 4maanden op gesprek zoel ik met kindjes en mama apart,om een oplossing te zoeken.Ik had me dan ook burgelijk partij gesteld voor het financiele enal in orde te krijgen maar de jeugdrechter had een politioneel onderzoek uitgesproken en dat is nu 2 maand geleden,en gisteren moesten we terug voor komen.We hadden in tusentijd al een contrakt getekend bij vertrouwencentrum voor melden bij bezoekruimte voor mama en dat ze thuisbegeleiding ook moet krijgen voor leren om te gaan met straffen vn kindjes enal,maar gisteren bij de rehtbank is het advies van het vertrouwencentrum nooit niet ingediend geweest bij de rechtbank omdat het openbaar ministerie het ook niet had opgevraagd en daardoor hadden ze terug het co ouderschap uitgesproken als advies van procureur,en heb vandaag contakt gehad met vertrouwencentrum gesproken en die zeden dat het verslag niet is ingediend geweest omdat het openbaar ministerie het niet had gevraagd.de vonnis word normaal 16juli uitgesproken en vandaag ging men advocaat het contraktje opsturen naar de rechtbank,ik weet niet of het nog nut heeft dat die verslag opgestuurd werd,en daarom wil ik weten of iemand hier ervaing mee heeft en meningen zou wilen uitdelen,ik dan jullie voor jullie begrip en tijd

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding