Alimentatie via deurwaarder

Calimera
Topic Starter

Alimentatie via deurwaarder

#1 , 15 okt 2014 10:07

Hallo, reeds 6 jaar verkrijg ik de alimentatie voor mijn dochter via een deurwaarder omdat mijn ex een aanzienbaren achterstand had. Het eigenlijke alimentatie is vastgelegd op 160 euro per maand, de rest indien die er is , is achterstand. Reeds meerdere malen stuurt de deurwaarder mij maar 30 euro en toch betaald mijn ex de afgesproken 250 euro per maand.
Mag en/of kan een deurwaarder zelf beslissen welke som hij doorstuurt naar de betrokkene. Als ik telefonisch contact opneem beweert de deurwaarder dat dit de kosten zijn. Volgens mij zijn de kosten voor mijn ex en 30euro ipv 250 is toch een groot verschil, zeker bij het begin van het schooljaar.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
fieke0509

#2 , 15 okt 2014 10:11

Misschien eens beginnen met één topic te openen in plaats van het halve forum vol te spammen, dit zal zeker meer goodwill opleveren van andere leden van het forum.

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 15 okt 2014 10:46

waarom betaalt de ex niet zelf aan jou?

Hoe is die deurwaarder betrokkend met die achterstand? Is dat op jouw eigen initiatief?

Reclame

de reden
Juridisch actief: Nee

#4 , 15 okt 2014 11:14

neem eens contact op met davo http://www.secal.belgium.be/" onclick="window.open(this.href);return false;
Deze inlichtingen zijn louter informatief en onder alle voorbehoud. Er kunnen geen rechten aan verbonden worden

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#5 , 16 okt 2014 22:58

Vermoedelijk een vonnis met uitvoering via GDW ?

Terug naar “Echtscheiding”