Onderhoudsgeld en verhuizing

elkedage
Topic Starter

Onderhoudsgeld en verhuizing

#1 , 27 mar 2015 18:30

Ik betaal maandelijks een som onderhoudsgeld aan mijn ex-echtgenoot ( veroordeling Hof van beroep)
Mijn ex vrouw had eerder een adres in plaats X daar is ze nu verdwenen en dus ken ik haar adres niet meer (wat ik nodig heb voor 80% de belastingaftrek)
Eigenlijk weet ik niet waar mijn ex-vrouw naar toe is of of zelfs met iemand is gaan samenwonen.
Dien ik daardoor nog wel maandelijks mijn onderhoudsgeld te betalen, want het enige dat ik nog heb is natuurlijk haar bankrekeningnummer om op te storten.
Wie kan mij hierin raad geven?

Alvast dank

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 28 mar 2015 11:07

Met arrest hof van beroep haar adres gaan vragen bij de gemeente.
Mocht er in arrest staan dat ze haar adres MOET mededelen.
Is het onderhoudsgeld voor haar of voor de kinderen?
In het laatste geval verplicht adres mede te delen.
In het andere hangt het van het arrest af...stop het onderhoudsgeld dan niet als ze terug huwt of (wettig) samenwoont?

elkedage
Topic Starter

#3 , 28 mar 2015 11:54

Dank voor het antwoordt.
Het onderhoudsgeld is voor mijn ex zelve. In het arrest staat niets over dat ze haar woonplaats of adres moet mededelen.
Kan ik dan met mijn vonnis (arrest) naar de gemeente gaan waar ik laatst haar verblijfplaats wist?

MVG

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 28 mar 2015 18:51

Kan in uw eigen gemeente - via rijksregister kan gans België nagekeken worden.

Terug naar “Echtscheiding”