helft auto betalen van ex

bronco492
Topic Starter

helft auto betalen van ex

#1 , 18 aug 2015 23:00

ik stel deze vraag voor een goede vriendin die er volgens mij serieus ingeluisd is
allereerst zeggen, dat ze sedert een jaar gescheiden is met onderlinge toestemming ,
en nog steeds de helft van de auto betaald die aan haar ex toegewezen is , dit al een jaar en nog gedurende meer dan een jaar moet ze betalen
er staat letterlijk in de echtscheidingspapieren dat de auto toegewezen is aan haar ex met merk en type model
echter over de (auto) lening word niets gezegd waarvoor deze dient , enkel de naam van de bank word vernoemt en het bedrag dat ze moet betalen
maar ze dacht omdat deze papieren gemaakt werden bij een juridische dienst alles wel in orde zou zijn ,
ze is jammer genoeg in zijn mooie praatjes getrapt dat deze auto bij eventueel verkoop ook de helft haar toebehoort, toen ze daar een bewijs of papier over vroeg enige tijd geleden zei deze persoon lakoniek nee het is mijn auto en je zult verder betalen of ik jaag je op kosten
nu is ze reeds bij een advokaat geweest en deze zegt niets meer te kunnen doen omdat er reeds een uitspraak is gebeurd bij de rechtbank
en ze zelf twee maal getekend heeft
ze heeft het echter niet zo breed omdat ze invalide is en hij voltijds werkt
en ik vind het gewoon een onrecht wat haar aangedaan word en hoop toch wat nuttige info te vinden om haar te helpen
dank bij voorbaat

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Juridisch actief: Ja

#2 , 18 aug 2015 23:16

Aangezien ze akkoord is gegaan om de helft van de nog uitstaande schuld af te lossen is ze daar ook door gebonden.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”