hallo,
even in het kort uitleggen,mijn schoonzoon heeft persoonlijke gesprekken in huis afgeluisterd en opgenomen zonder er aan deel te hebben genomen,en wil deze gesprekken nu gebruiken bij hun echtscheiding.Hij wilt met deze gesprekken bewijzen dat mijn dochter labiel is en niet voor de kinderen zorgen kan en een relatie heeft of heeft gehad en zogezegd overspel heeft gepleegd door met twee mannen te sms'sen .Hij gaat ook met deze gesprekken naar anderen personen om dat te laten beluisteren.Ook heeft hij haar persoonlijke telefoon en laptop meegenomen naar het huis van zijn moeder,daar konden we niks aan doen,zijn naar de politie geweest en volgens hun is dat gemeenschappelijk goed.Nu heeft hij foto's gevonden van haar en van die 2 vrienden die ze heeft,en wilt hij deze foto's ook gebruiken,het zijn gewone foto's niks mis mee,die foto's laat hij ook aan iedereen zien.Hij is extreem gelovig en een blote schouder is voor hem al overspel bij wijze van spreken,hij heeft zijn eigen kerkje waar hij DE prediker is en zijn volgelingen zijn bijna allemaal familie van hem is,mijn dochter en kinderen van 5,12,15 jaar zijn er niet meer bij en zij is nu de heiden, de afvallige,de zondige vrouw.Hij heeft haar al 18 jaar geestelijk en emotioneel mishandeld,zij is ook heel bang van hem, en de kinderen heeft hij al die jaren emotioneel gemanipuleerd.We hebben klacht neergelegd op het politiebureau tegen hem voor deze mishandelingen en een advocaat onder de arm genomen.Nu is mijn vraag kan hij die opnames en foto's gebruiken in de rechtszaal,volgens de advocaat kan hij daar niks mee maar ben der niet gerust in.