alimentatie

groenetuinen@msn.com
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

alimentatie

#1 , 27 feb 2016 16:06

mijn dochter is 5jaar gescheiden, ze heeft 3kinderen, maar krijgt al méér dan 1jaar geen alimentatie voor de kinderen omdat vonnis is vervallen en dat doordat nu de 4prodeoadvokaat in het spel is : ze is ten einde raad dat kan je wel denken 1150e maar krijgen en dan 650 e huishuur dan nog meer dan 100 e elektriciteit gas dan nog de schoolkosten van de kinderen ik ben ook ten einde raad , want blijkbaar doet niemand hier iets aan doordat vonnis is vervallen dat kan zo niet verder ze ziet haar leven niet méér zitten en ik heb angst dat ze gaat breken dringend oplossingen moeten er komen
:( :( :(

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Mariette

#2 , 27 feb 2016 18:14

Hoe kan een vonnis vervallen?

eylis

#3 , 27 feb 2016 18:32

inderdaad, voor zover ik weet, bestaat dat niet: een vervallen vonnis. ...een kinderalimentatievonnis duurt zolang de kinderen nog in hun opleiding zijn om daarna een job te kunnen aanvaarden of in aanmerking te komen voor een vervangingsinkomen. Was het een vonnis van de familie/jeugdrechtbank of een voorlopig vonnis om dringende redenen?

Reclame

Xenophon
Juridisch actief: Ja

#4 , 27 feb 2016 20:27

Werd het vonnis ooit geldig betekend aan de tegenpartij? Wat voor een vonnis was het, bij verstek of op tegenspraak? Waarom zit er een advocaat op de zaak? Indien er een betekend vonnis is, heeft uw dochter een deurwaarder of DAVO nodig, geen advocaat.
Ik ben geen advocaat, u gebruikt de informatie die ik verstrek strikt op eigen risico. Win steeds gekwalificeerd advies in voor belangrijke beslissingen.
Gelieve vragen te stellen via het forum, NIET via persoonlijke berichten.

Terug naar “Echtscheiding”