hallo allemaal
waarschijnlijk hebben er al meerdere mensen dit onderwerp aangehaald maar ik heb toch nog een vraag.
sedert april 2015 zijn ik en mijn partner uit elkaar. Wij hebben een zoontje van 3 jaar oud en de verblijfsregeling verloopt alsvolgt:
even weekends bij mama en oneven weekends bij papa. dit verliep allemaal heel goed totdat op 4/01/2016 ik tegen de papa zei, vergeet niet dat je zoon moet komen halen... Hij heeft daarop geantwoord, ik kan hem helemaal niet komen halen want ik moet werken.
ikzelf heb ook een nieuwe partner gevonden met 3 kinderen, dus in het totaal 4. zijn regeling is ook even en oneven weekends.
Nu wil de vader van mijn zoon dat alles veranderd hij de even weekends en ik de oneven weekends. maar dit betekend dus dat onze vier kinderen nooit meer samen in het weekend bij elkaar kunnen zijn. Alles is in procedure bij de rechtbank via advocaten, maar ik vroeg mij af wat jullie mening hierover was. ik zou heel graag een samengesteld gezin vormen en dat alle kindjes bij elkaar kunnen zijn zodat wij gezamenlijk uitstapjes, etc. kunnen doen met ons 6.