Hallo
Ik stel deze vraag voor mijn vader
In 2014-2015 loop de relatie met zijn
Vriendin ten einde . Nu ze hebben beiden een huis vader betaalde 75% van de woning bij aankoop ,
Na een jaar kopen ze bijde te samen een woning in Tenerife . De breuk komt en mevr de vlieger op en verkoopt woning in Tenerife en strijkt alle geld op . Nu na meermaals notaris enz overeenkomt dat mijn vader de woning overneemt (staat nog hypoticair krediet open 80000 euro) en haar een opleg van 48000 euro . Nu op het pand in Tenerife ook een krediet op na verkoop door mevr krediet niet afgelost (betaald zij wel verder ) nu krijgt ze van de bank geen overname van krediet en wil ze openbare verkoop omdat één van beide parteien niet aan voorwaarden voldoen . Kan dit zo maar . De notaris in kwestie spreekt al van begin van een openbare verkoop en neemt geen rekening van de gelden van verkoop Tenerife .
Nu wil onze advocaat nog de ultieme kans wagen voor de dadeging laten nietig te verklaren wegens onverdeeldheid . Weet er iemand raad aub mijn vader heeft niets meer na verkoop huis want het krediet van Tenerife moet ook nog af van de verkoop van het huis
Mvg broeki