#5 , 13 sep 2016 21:04
Om even te antwoorden, ik ben al 13 jaar nu beleefd bezig, van de 13 jaar begon het na 1 jaar al onderhoudsgeld al geen onderhoudsgeld meer te worden. Ik heb nooit geen schoolkosten uitbetaald gekregen noch dokterskosten,dus dat beleefde woord mag U in je woordenschat gebruiken,maar ik doe hier niet meer aan mee,spijt me. Ik ben nu sinds juni 2014 via davo eindelijk alimentatie aant ontvangen,en ja ocharme 87 eurokes, de achterstand is +/- 4500 euro op papier om terug te betalen,de rest ist verjaard,de lucht in,en waarom de lucht in? Door mijn goedheid,men hart altijd te laten zien,voor mijn zoon een beter gevoel te geven,en niet om de twee weken te dreigen met rechtbank en achter mijn geld.daar is een schuldbemiddellaar bij hun aan te pas gekomen,die mij in 2010 zou uitbetalen,na 1 uitbetaling kreeg ik als antwoord dat haar man weigerd van enige medewerking,het is zijn kind niet.Ze hadden toen op dat moment 33 schuldeisers, ik dacht dat een zoon altijd op de 1 ste plaats kwam,blijkbaar niet want grote instanties gaan voor.Ik was schuldeiser en ben toen naar tongeren geweest,en niemand was daar,en kreeg toen van 2 vrouwelijke rechters te horen,dat wie niets heeft je niets kunt afnemen. ze hebben 13 adressen al gehad,nu eindelijk het laatste adres zitten ze verschillende jaren.Ze houden hun nooit aan de uren van halen en terugbrengen.Ze hebben vorig jaar een spiksplinternieuwe auto gekocht. Moet ik verder gaan? begrijpt U dan het woord rattekesnest,of ben ik hier de NIET beschaafde? familieverlating Mijnheer Franciscus... dat is ook een discussie 2 jaar geleden geweest op het politiekantoor waar ik afkomstig van ben.dat bestaat niet,dat kunt ge niet maken kreeg ik toen te horen. Ik zei toen wat als ik het heft in eigen handen neem,iemand die niet betaald voor haar kind,ja dan geef ik hem gewoon niet meer mee,maar dan ben ik helaas in de fout,en dan zou ik een kidnapper zijn. Ik heb alles laten varen,en stond er dus gewoon enkel op opdat de kosten van de beugel worden gehalveerd,omdat Davo nu de rest aan het doen is momenteel,maarja van die 4500 euro heb ik na 2 jaar nog steeds geen 500 euro gehad hoor, tgekste is dat ik weet dat er geld is,maar idd veel cash, ik kan nog verder in detail treden opdat U dat volk ook zo gaat bekijken hoe ik het bekijk,maar dit detailke vermeld ik U hier vanavond niet. Dus als ik enkel voor de beugel wil gaan,dan moet ik via familierechtbank gaan?