echtscheiding van je vrouw als die zou opgenomen worden in een spyciatrisch centrum

dierckxw@telenet.be
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

echtscheiding van je vrouw als die zou opgenomen worden in een spyciatrisch centrum

#1 , 28 aug 2018 23:34

Kan men als man een echtscheiding regelen van je vrouw als die zou moeten opgenomen worden in een psychiatrisch centrum.

situatie: Mijn 2 de vrouw is al een tijd depressief en jaloers op mijn dochter uit mijn eerste huwelijk.
Ze heeft er het salon kapot gestoken met een patatschilder en een hoop kleren kapot getrokken uit naar ons denken jaloezie.

ze was er nochtans altijd welkom net zoals bij iedereen in mijn familie.
Ze loopt al een tijdje naar de dokters en slikt antidepressiva. Uiteindelijk met wat ze nu aanricht bij mijn dochter en ook het leven dat ik met deze vrouw moet leiden doet me in de grond zakken. Ik ben het dus meer dan beu en zou graag scheiding aan vragen. Stel dat ze zich morgen laat opnemen in een psychiatrisch centrum voor hulp. Hoe sta ik er dan voor? Kan ik nog scheiden van haar als zei daar zit. Wat zijn mijn rechten ik voel me slachtoffer van een psychopaat.
Maar kan ik scheiden van haar zonder dan voor verzorgingskosten of een verzorgingsuitkering te moeten opdraaien . Of kan ik uberhoud nog scheiden in dat geval.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 aug 2018 23:07

U kan best de scheiding inzetten voor de opname in de psychiatrie.
er zijn wel een aantal extra drempels uw dan toekomstige ex zal een bewindvoerder krijgen (aangesteld door vrederechter) die haar belangen moet verdedigen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”