Kindjes

Elsrenzoaxel
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Kindjes

#1 , 26 jan 2019 11:23

Ik heb met mijn ex 2 zoontjes! Mijn ki deren mogen van hem geen sport gaan doen! Betaald niet mee! En zo zijn er nog vele kosten die hij niet meebetaald! Nu 9 en 10 maart kan mijn zoontje mee op weekend met de karate! Maar hij mag niet! Hij wilt zo graag en is er ongelukkig over omdat nooit iets mag van papa! Wat zijn de gevolgen als ik hem toch laat gaan! Dat weekend zijn ze bij hem!
Mijn jongste heeft a s s en wordt niet aanvaard bij mijn ex schoonouders! Ze worden vaak bij hun afgezet! Als ik de ki deren dan terug heb is die niet te genieten! Een heel ander kind zo te zien moet hij zich daar anders gedragen! Kan ik eisen dat ze ipv naar hun te gaan gewoon bij mij blijven? Merci voor het antwoord

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 26 jan 2019 14:56

Als er over bepaalde vrijtijdsactiviteiten geen gezamenlijk akkoord is, kan je jullie kind (hoe jammer dat ook is) niet op een sportweekend laten gaan tijdens de verblijfstijd bij de vader. De vader (alsook de moeder) kunnen tijdens hun verblijfstijd ook zelf beslissen of het kind door een andere persoon opgevangen wordt (grootouders, vriend(in), kinderopvang etc). Je kan dan wel aanbieden dat je graag zelf de kinderen opvangt, maar de andere ouder is niet verplicht daar op in te gaan.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”