#1 , 08 nov 2011 17:15
Sinds 2 weken wonen wij in een nieuw gehuurd huisje. Het contract staat op beide namen maar alles qua rekening en waarborgen komen van mijn rekening aangezien ik de enige broodwinner ben. Me ex heeft geen inkomen en trekt dan ook van niks hij staat bij alles onder mij zodat hij in regel blijft met de ziekenkas. Nu de wijkagent is langs geweest en hebben vandaag onze brief gekregen om naar de gemeente te gaan. Maar in die tussen tijd heeft hij mij meerder keren aangevallen en is daar klacht van neer gelegd bij de politie ook zitten wij met een kindje van 4 maand oud. Nu moeten wij nog enkel naar het gemeentehuis te gaan om werkelijk ons adres hier te zetten. Ik zou dit gewoon doen op mijne naam en melden dat wij uit elkaar zijn en dat hij hier niet moet worden gedomicilieerd. Nu is hij bij een nieuwe vriendin en wil ik hem de woning ontzeggen dat hij hier niet meer binnen komt. Maar ik weet niet of ik dit wel mag en kan ik zou graag hebben van wel aangezien hij toch iemand anders heeft moet hij maar logeren.