Kan ik mijn ex de toegang tot mijn appartement beletten?

wouterrombouts
Topic Starter

Kan ik mijn ex de toegang tot mijn appartement beletten?

#1 , 01 feb 2012 17:33

Ik ben eigenaar van een appartement en mijn ex woonde daar tot voor kort bij in. we wonen er nu twee jaar samen en haar domicilie staat dus op mijn adres. Nu ik de relatie beeindigd heb, moet ik haar dan toegang verschaffen tot mijn appartement zolang ze daar ingeschreven staat? Ik heb ondertussen de sloten vervangen zodat ze niet met alles kan gaan lopen.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 01 feb 2012 18:56

Zolang ze daar ingeschreven staat kan je niet weigeren.neem ASAP contact op met uw kwartieragent zodat deze de procedure (voorstel) Ambtelijke Afschrijving bij Collegiaal Besluit kan opstarten.
De kwartierinspecteur zal tevens vaststellen dat ze er dus niet meer woont en Pv opstellen wegens inbreuk bevolking adres niet kenbaar gemaakt.
van het ogenblik dat de registratie is gebeurd moet je ze niet meer binnen laten.
Indien gehuwd kan vrederechter ook in vonnis de andere woonplaats toelaten/opleggen.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”