Ze kent inderdaad misschien wel mannen die U (voor een prikje uiteraard) willen helpen overtuigen om tot erkenning over te gaan....voor zichzelf en voor het kind, wil ze daarom dat het kind erkent wordt. Kan ik het niet, dan kent ze kanalen die haar op dat vlak kunnen helpen. Wat die kanalen zijn heeft ze nooit echt in detail uitgelegd, maar me baserend op haar verhaal zijn er mannen die dit voor een prikje willen doen... In hoeverre dit allemaal waar is?
Afgaande op de laatste posts kan je dat beter eens aan de overige forumleden vertellen... Ik denk dat zij eerder behoefte hebben aan therapieHeb je er al aan gedacht een therapeut in te schakelen? Die kan misschien helpen jullie huwelijk -ook op seksueel vlak- weer te laten sporen. Hij/zij kan wellicht ook helpen de problemen die je echtgenote heeft ivm seksualiteit te duiden en op te lossen. Waarschijnlijk zou dat de zaken vereenvoudigen. Voor moraliserende prietpraat moet je hier hoe dan ook niet zijn, daarvoor zijn er meer geschikte fora.
Well... Time will tell. Ik vrees alleen dat u wat teveel films gezien hebt.@Africanlover: Alhoewel U beweert niet naïef te zijn, blijkt uit uw laatste bericht absoluut het tegendeel. De motieven van uw 'vriendin' lijken vrij duidelijk en zijn hierboven reeds uitgelegd. U begeeft zich in een juridisch wespennest als U daarin wenst mee te gaan.
Ook over de afhandeling en de uitkomst van een eventuele rechtszaak gaat U nogal licht over.
Verder:Ze kent inderdaad misschien wel mannen die U (voor een prikje uiteraard) willen helpen overtuigen om tot erkenning over te gaan....voor zichzelf en voor het kind, wil ze daarom dat het kind erkent wordt. Kan ik het niet, dan kent ze kanalen die haar op dat vlak kunnen helpen. Wat die kanalen zijn heeft ze nooit echt in detail uitgelegd, maar me baserend op haar verhaal zijn er mannen die dit voor een prikje willen doen... In hoeverre dit allemaal waar is?
Dit vind ik ook niet normaal. Goed mogelijk dat we van een generatie zijn: katholiek, streng opgevoed, maar we kennen wel de waarden van het leven.Mensen die zo een dubbelleven willen leiden , lopen vroeg of laat wel tegen de spreekwoordelijke lamp. Mijn opvoeding , katholiek en Vlaams , laat niet toe dergelijk gedrag normaal te vinden. Maar ja , ik ben ouderwets zeker!
Ik heb wel heel veel zin om hierop te reageren, maar dat zou al even off-topic zijn. Niet dus.Dit vind ik ook niet normaal. Goed mogelijk dat we van een generatie zijn: katholiek, streng opgevoed, maar we kennen wel de waarden van het leven.Mensen die zo een dubbelleven willen leiden , lopen vroeg of laat wel tegen de spreekwoordelijke lamp. Mijn opvoeding , katholiek en Vlaams , laat niet toe dergelijk gedrag normaal te vinden. Maar ja , ik ben ouderwets zeker!
Dat was niet de (juridische) vraag.En is er iemand die al eens gedacht hheft dat een kind zowizo een levend wezen is dat rechten heeft , bv op beide ouders , goede opvoeding , liefde , en dan nog maar te hopen dat het gezond is ook !!!!!!!!!!!!!