scheiding van goederen !!!
alle tips zijn welkom ,want na 1,5 jaar na scheiding weet ik nog niets meer ,advokaat verandert steeds van mening.
zit zo in mekaar:
in 1992 grond gekregen van grootvader
in 1993 ruwbouw gezet met eigen geld,en voor de afwerking lening aangegaan met (toen nog vriendin)daar ik de lening alleen niet kreeg in de bank.
in 1995 gehuwd met zuivere scheiding van goederen
in 2009 gescheiden
lening was toen 3500.000 bef
heb de lening alleen afbetaald ,al de jaren gas ,elektriciteit,water en andere kosten ,als compensatie storte ze elke maand 250 € op m'n rekening.elk jaar kregen we z'on 2200€ belasting terug ,dat ging op haar rekening.
eist de helft van het huis,dus naar advokaat gestapt en het verhaal uitgelegd ,zei dat ik gehuwd was met scheiding van goederen.deze zei dan grond is van u alleen huis wordt in twee verdeeld.ken niets van deze dingen (daarom ook naar advokaat gestapt)
na uren en uren zelf op te zoeken ,naar notaris gestapt voor kopie van het kontrakt (origineel had ze meegenomen)
weer naar advokaat (was toen al 1 jaar bezig)gestapt,die dacht dan dat het met gemeenschap van inbreng was (nochtans duidelijk vermeld)
moest me dus niets aantrekken ,ze kan niets doen huis is volledig van u en bent niets verschuldigd.nu kreeg ik terug te horen van wel ,dus weet dan niemand
hoe het wettelijk in elkaar zit (daarom neem ik een advokaat), is nu al bijna 2 jaar en een map vol brieven verder en weet nu nog niet waar ik sta.en het is echt niet vol te houden.
dus als iemand me er iets meer van kan vertellen,bedankt,bedankt,bedankt....