Financieren verbouwingen eigendom partner --> hoe regelen?

kviv
Topic Starter

Financieren verbouwingen eigendom partner --> hoe regelen?

#1 , 10 okt 2012 09:03

Beste,

Mijn partner heeft een eigendom. Bedoeling is dat ik daar volgend jaar intrek, maar we willen eerst nog wat verbouwingen doen. Ik ga deze financieren (contant, geen lening). Ik kan mij pas over twee jaar officieel inkopen in de woning gezien mijn partner nog vast hangt aan een clausule van zijn ex. Beiden hebben we gemengde gevoelens bij dit alles. Ik héb inderdaad de middelen, maar wil ze ook niet zomaar "cadeau" doen, daar voelen we ons beiden niet 100% goed bij. Mij de helft terugbetalen op termijn is ook geen optie. Nu vroeg ik mij af of er nog bepaalde clausules of manieren bestaan om dat geld dat ik in feite nu dus al in het huis heb gestopt, te verrekenen of in te brengen over twee jaar als de lening effectief wordt herzien.

Alvast bedankt!

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lightning

#2 , 10 okt 2012 09:40

Zie: http://www.juridischforum.be/forum/view ... 40&t=39482" onclick="window.open(this.href);return false;

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”