goedavond ik ben dus nieuw hier.
even mijn verhaal :
dus op 29 september is mijn vrouw ervandoor met de kinderen 2 en 6jaar nadat ik terug thuis kwam van mijn werk.
we hadden geen ruzie en alles ging goed.
ze heeft mijn zoontje van 6jaar afgeschreven van zijn school en ingeschreven in een andere gemeente, ze woonde bij haar moeder
die in een sociaal woning verblijft en zelf nog 3 mensen te laste heeft , de woning heeft maar 3 kamers en nu zitten mijn vrouw en kinderen daar ook.
wou ermee naar de vrederechter stappen maar zij hield me aan het lijntje ,ze was duidelijk bang dat ik de kinderen terug kreeg omdat zij geen woning had.
maar op 12 oktober heeft ze een adres wijziging gedaan en die van de kinderen ook, ze had blijkbaar iets gevonden maar ze had geen geld.en nu beschuldigt ze mij van mishandeling
bij haar en de kinderen zonder enige bewijs ,ik stond versteld .ze wou mij zo terug pakken. en we hadden helemaal geen ruzie
nu mijn vraag kon ze zomaar de kinderen wegpakken en bij haar moeder wonen die eigenlijk officieel niemand mag laten inwonen.
en ze heeft een woning heb ze ook gezien had namelijk een bewijs van woonst op die gemeente gevraagd en gekregen ,maar ze staat in geschreven in die huis dat 6.4km verwijderd is van schoolke van mijn zoontje, en dat gelegen is langs haar moeder ,maar ze heeft geen auto .
dus woont ze daar niet toch?
en waar ik nog altijd woon is de school 500m van thuis af.
mijn zoontje van 6j heeft spijtig genoeg diabetes type 1 moet 3x zijn insuline spuit krijgen maar zij deed dat altijd en dat wil ze tegen mij gebruiken.
heb de kinderen nu sinds 28 september niet meer gezien.
hoe kan ik nazien of ze daar werkelijk woont of is dit gewoon een fictieve adres. en kan ik daar iets tegen doen, volgens mij woont ze nog bij haar moeder.
en kan ik nog mijn kinderen terug brengen omdat ik hier alles heb en zij niet want de woning van haar ziet er verlaten uit.
weet niet wat te doen graag een antwoord
dank u