Domiciliëring

MathiasB
Topic Starter

Domiciliëring

#1 , 11 apr 2013 11:03

Mijn relatie is afgelopen. Mijn vriendin haar domiciliëring stond bij mij. Ik huur en alles staat op mijn naam.

Ik ben dit gaan aangeven bij de politie dat haar domiciliëring hier weg moest. De procedure is al gestart en zou nu nog 15 dagen lopen.

Ik ben maar bang dat zij hier nog binnen kan en spullen van mij meeneemt. Ze heeft geen sleutel meer van het pand maar kan zij nog binnen met een slotenmaker? En wat kan ik best doen om dit allemaal te voorkomen?

MvG

Mathias

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 11 apr 2013 11:42

Feitelijk samenwonend?
Haar nieuw adres gekend? Dan dit zeker doorgeven aan politie zodat eventueel ook de inschrijving ambtshalve kan gebeuren op haar adres.
Heeft zij nog goederen staan op uw adres?
U kan het slot veranderen.... weet echter dat gezien zij daar 'officieel' nog ingeschreven staat toch nog binnen mag.
Maar ze zal dan voor het slot al kosten moeten maken.
Als ze geen belangen ( buiten het administratief' adres ) bij u heeft ... is het zo wie zo diefstal al ze nog goederen zou meenemen.

MathiasB
Topic Starter

#3 , 11 apr 2013 12:15

Ze was gewoon gedomicilieerd bij mij, verder niets, dus ik neem aan, feitelijk samenwonend.

Ze heeft nog geen nieuw adres opgegeven wist de politie mij te vertellen. Hier heeft ze geen goederen van haar nog liggen. En ik neem aan als zij beweert van wel dat ze dat moet kunnen aantonen door een aankoop bewijs of dergelijke?

Maar mag zij nu nog alleen hier binnen, zonder dat ik hier ben? En als ze met een slotenmaker komt wanneer ik op mijn werk ben ofzo, mag zij dan zomaar binnen?
Want als zij binnen is, kan ze alles meenemen en van alle goederen waarvan ik geen aankoopbewijs meer heb ben ik dan kwijt? En dat wil ik kost wat kost vermijden.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”