huurhuis wiemag er blijven

dolfie
Topic Starter

huurhuis wiemag er blijven

#1 , 20 apr 2013 21:16

hallo, wie kan mij helpen alvorensnaar vrederechter te gaan.
Een achttal maanden liep mijn relatie met mijn vriendin stuk.
Ze had al een tijdje een relatie met iemand anders.
Nu na acht maanden hebben we de liefde tussen ons terug gevonden.
Echter die partneris uitermate gewelddadig tegenover vrouwen en soms ook kinderen.
Ondertussen is hij nog niet gescheiden van zijn vrouw die hij verlaten heeft .
Ze waren een huuhuis gaan zoeken en hebben allebei het contract getekend maar de waarborg staat alleen op mijn vriendin haar naam.
mijn vriendin wil dat ik naar daar kom wonen . samen hebben we twee kinderen. hij kan niet financieel zo een hoge huur betalen .
Hij kan terecht bij zijn vrouw terug zus of vader. Mijn vriendin weet dat hij gewelddadig gaat doen en het interieur ernstig zal beschadigen alsook haar emotioneel kwetsen. Men zegt ons , kennissen , dat de termijn drie maand is echter dit houdt zij nooit vol. zij moet zich verstoppen voor hem gedurende de tijd dat hij daar nog zou zijn en moet dan ook helft opdraaien voor alles. Kan dit vermeden worden en die termijn teruggeschroef worden ook in het belang van de kinderen? de kinderen zelf willen daar blijven wonen met mama en papa. kan er mij iemand zeggen hoe we dit kunnen vewezenlijken die ingekorte termijn en wat wij aan de vrederechter moeten voorleggen?
grtz pierre

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding