En wat precies begrijp je niet van het onbegrijpbare?Is er iets dat ik niet begrijp wanneer ik het gevoel heb dat er serieus wat met mijn voeten wordt gerammeld?
en moet bij een eerlijk proces de argumentatie dan niet begrijpbaar zijn?De argumentatie is doorslaggevend
Mijn excuus aan U, had het nog niet goed gelezen dat je reeds een antwoord gaf op mijn vraagDe slotsom is eenvoudigweg: wat de omstandigheden ook moge zijn, je zal nooit voldoen ook al is de hebzucht en de haat van de moeder de leidraad in het verhaal. Had je maar beter moeten uitkijken met wie je kinderen op de wereld zet, zoiets.
Code: Selecteer alles
Onverminderd artikel 1734 van het Gerechtelijk Wetboek, poogt de rechtbank de partijen te verzoenen. Zij verstrekt hen alle nuttige inlichtingen over de rechtspleging en in het bijzonder over het nut een beroep te doen op de in het zevende deel van het Gerechtelijk Wetboek bepaalde bemiddeling.
Natuurlijk doen wij dat, doch wij maken er geen kruistocht van.Stelt dan niemand op het JF vragen of rechters (en procureurs *die hierover moeten waken alsook over eerlijke procesvoering - ook als het belang van de kind in het geding is*) zich wel aan de wet houden?
RR