Domicilieadres

shwung
Topic Starter

Domicilieadres

#1 , 31 mei 2010 16:29

een vrienden paar van ons gezin woont in een weekendhuis, hun adres staat bij haar vader wat geen probleem was.nu gaat de vader samenwonen met ene vriendin en heeft de huur opgezegt.
die vrienden vragen of ze hun verblijfsadres bij ons mogen zetten zonder dat ze hier komen wonen.
kan dat? krijg ik wettelijk geen problemen?
ik heb ebe 6 slaapkamer woning dus ruimte is er genoeg alleen weet ik verdfer niks wat de wet me voorschrijft

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 31 mei 2010 17:40

Als uw vrienden bij u hun domicilie hebben dan worden ze beschouwd daar te wonen.
Normaal moet de kwartieragent dat weigeren gezien ze daar NIET hun belangen hebben.
Dit is een correctioneel vervolgbaar feit.

Wat als men het vaststelt? vervolging
Maar gezien ze er toch ingeschreven zijn dan komen ook alle brieven naar uw adres - ook boeten- belastingen - aanmaningen en deurwaardersexploten. Politie zal ook op uw adres de nodige huiszoekingen komen doen bij problemen en die vragen bij heterdaad echt niet de sleutel.
De inhoud van uw woning kan met beslag bezwaard worden en na uw vakantie kan u (echt waar) binnenkomen in een volledig (minus de spreekwoordelijke tafel en twee stoelen) leeg huis.

Komt daarna niet klagen.
Verder is er mogelijk sociale fraude wat betreft werkloosheid of ziekteverzekering.
U kan dan ook gekort worden in uw inkomsten
Laatst gewijzigd door Franciscus op 03 jun 2010 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.

shwung
Topic Starter

#3 , 02 jun 2010 19:12

dank u voor de inlichtingen ik zal er zeker goed over nadenken nu ik dit weet

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”