PAPA GAAT HERTROUWEN EN ONTZEGT KINDEREN TOEGANG TOT WONING

WAAROMPAPA
Topic Starter

PAPA GAAT HERTROUWEN EN ONTZEGT KINDEREN TOEGANG TOT WONING

#1 , 03 nov 2006 23:25

Op 18.11.06 hertrouwt mijn papa met een vrouw die niet aan haar proefstuk toe is en het enkel op geld heeft gemunt.
Contract werd opgesteld in haar voordeel, mijn broer trekt het zich niet aan en ik vecht voor rechtvaardigheid ten opzichte van de kinderen en kleinkinderen en als eerbetoon aan mijn mama van wie het geld eigenlijk kwam.
Papa is zo betoverd door haar en is niet voor rede vatbaar. Ik heb mijn gedacht gezegd en toen "Mevrouw" haar begon te moeien, is er ruzie van gekomen. "Mevrouw" gaat kuisen bij een rechter en is duidelijk op de hoogte van wat kan in haar voordeel en in mijn nadeel.
Resultaat, stuurt slotenmaker naar ouderlijk huis (daar wonen zij nu ook) en naar het andere huis waar mijn grootmoeder woont.
Ben sleutel gaan halen en ze liet me niet binnen. Ben toen heel dom geweest en heb haar gebeld en mijn gedacht nog eens goed gezegd op voicemail. Toen papa aankwam, wou hij me ook niet binnen laten en ik kreeg geen sleutel. Ik weigerde om weg te gaan en ze hebben de politie gebeld. Ik wou me niet verlagen tot op haar niveau en ben dan wel weggegaan. Schaamtelijk, politie! Ook dreigde ze met het berichtje op de voicemail.
Na het overlijden van mijn mama heb ik 2 jaar gezorgd voor mijn papa. Hij heeft nooit iets moeten betalen en nu geeft hij mijn erfenis aan haar. Normaal dat ik boos word niet?!
Kan mijn papa mij zo maar de toegang tot het ouderlijk huis dat 1/3 ook van mij is en waar nog zaken instaan die mij toebehoren ontzeggen?
Kan ze iets doen met de voicemail?
(haar dochter heeft wel een sleutel)

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 nov 2006 12:29

Uw vader woont in de woning. Hij kan dus beslissen dat u niet binnenmag. Het feit dat u voor een deel eigenaar bent doet daaraan geen afbreuk.

scorpioen

subaru

#3 , 09 dec 2006 03:23

ben je meerderjarig, staat er niet bij en toch belangrijk volgens mij in dit geval ??

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”