Een delicate situatie

curl
Topic Starter

Re: Een delicate situatie

#31 , 01 mar 2012 23:38

En is er iemand die al eens gedacht hheft dat een kind zowizo een levend wezen is dat rechten heeft , bv op beide ouders , goede opvoeding , liefde , en dan nog maar te hopen dat het gezond is ook !!!!!!!!!!!!!
In een ideale wereld kan je met een dergelijke redenering afkomen, in deze wereld kan je enkel proberen om jezelf in te dekken...

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
curl
Topic Starter

#32 , 01 mar 2012 23:41

Dat was niet de (juridische) vraag.
Als ik de topic zoal doorlees is er maar weinig relevante respons gekomen op de eigenlijke juridische vraga. IK vraag me of of het forum niet beter kan hernoemd worden naar "Moralistisch en een beetje juridisch forum"

Ook ik stelde een vrij eenvoudige vraag over een soortgelijk onderwerp en kreeg meer onzin te verwerken dan wat anders....

Vandebos

#33 , 02 mar 2012 01:03

Erop gelet dat TS niet langer lid van JF en het morele en juridische standunt niet hand in hand lijken te gaan. (monogamie is slechts één van de succesvolle familiebarbanden uit de geschiedenis en één van de jongste die pas de laatste paar eeuwen aan populariteit lijkt te winnen)
Erop gelet dat de vragen van TS wat betreft de juridische risico's van zijn gedrag werden beantwoord,

Slot op alle kuisheidsgordels, paardenzweepjes, handboeien, buttplugs en deze post. Iedereen zijn eigen bed in en doen waar ie zin in heeft!

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”