app huren

chaara
Topic Starter

app huren

#1 , 01 okt 2009 18:30

Beste
mijn ma wilt doodgraag van mij pa scheiden maar met dat zij niet van belgie is en niet echt goed nederlands kan weet ze niet hoe ze eraan moet beginnen...
en mijn pa gaat niet mee akkoord want zonder mijn ma weet hij dat hij in problemen zal geraken.
dus ben ik een beetje aan het zoeken hoe het moet enzo en wat ge daar best voor moet doen...

dan nog een vraag als ge samen zijt getrouwd maar de huis staat op u partner zijn naam moet ge dan helpen die leningen afbetalen ?

en ik heb gehoord dat scheiden enorm geld kost door advocaat , notaris enz..

wie helpt mij ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Rebel-with-a-cause

#2 , 01 okt 2009 20:03

Beste
mijn ma wilt doodgraag van mij pa scheiden maar met dat zij niet van belgie is en niet echt goed nederlands kan weet ze niet hoe ze eraan moet beginnen...
en mijn pa gaat niet mee akkoord want zonder mijn ma weet hij dat hij in problemen zal geraken.
dus ben ik een beetje aan het zoeken hoe het moet enzo en wat ge daar best voor moet doen...

dan nog een vraag als ge samen zijt getrouwd maar de huis staat op u partner zijn naam moet ge dan helpen die leningen afbetalen ?

en ik heb gehoord dat scheiden enorm geld kost door advocaat , notaris enz..

wie helpt mij ?
Veel antwoorden op je vragen kun je vinden op deze sites:
:arrow: Allerhande informatie over scheiden.
:arrow: Tweehuizen - Als ouders apart gaan wonen.
:arrow: Onze wegen scheiden.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”