Is dat zo? Toen mijn vriendin bij mij is ingetrokken en haar domicilie heeft veranderd, heeft men mij nooit iets gevraagd hierover."recht op domicilie": aangezien op vermeld adres al iemand woont moet die wel toestemming geven om op hetzelfde adres uw domicilie te vestigen
Niemand heeft me ooit iets gevraagd (vb. toen meerderjarige dochter haar adres terug thuis plaatste), maar mijn uitkering wordt wèl met één derde verminderd."recht op domicilie": aangezien op vermeld adres al iemand woont moet die wel toestemming geven om op hetzelfde adres uw domicilie te vestigen
Naar de vrederechter, en je dochter uit huis laten zetten.Niemand heeft me ooit iets gevraagd (vb. toen meerderjarige dochter haar adres terug thuis plaatste), maar mijn uitkering wordt wèl met één derde verminderd."recht op domicilie": aangezien op vermeld adres al iemand woont moet die wel toestemming geven om op hetzelfde adres uw domicilie te vestigen
Je wordt verondersteld daarmee in te stemmen, zolang je daartegen niets onderneemt.Is dat zo? Toen mijn vriendin bij mij is ingetrokken en haar domicilie heeft veranderd, heeft men mij nooit iets gevraagd hierover."recht op domicilie": aangezien op vermeld adres al iemand woont moet die wel toestemming geven om op hetzelfde adres uw domicilie te vestigen
Voor alle duidelijkheid, het is echt wel de bedoeling dat mijn vriendin haar domicilie bij ons thuis heeft.Je wordt verondersteld daarmee in te stemmen, zolang je daartegen niets onderneemt.
In alle dergelijke gevallen waarvan ik persoonlijk op de hoogte ben moest het gezinshoofd eerst zijn toestemming geven voor de domiciliering. Anders zou iedereen zich op eender welk adres kunnen domiciliëren.Voor alle duidelijkheid, het is echt wel de bedoeling dat mijn vriendin haar domicilie bij ons thuis heeft.Je wordt verondersteld daarmee in te stemmen, zolang je daartegen niets onderneemt.
Maar indien zij had besloten om die aanvraag buiten mijn medeweten in te dienen, dan was ik gewoonweg niet op de hoogte geweest. Dus hoe kan men veronderstellen dat ik met iets instem omdat ik er niets tegen onderneem terwijl ik niet eens op de hoogte ben?
Door wie werd die toestemming gevraagd? En aan wie werd die gegeven? Gemeentelijke diensten? politie? wie is gezinshoofd indien het over twee meerderjarigen gaat?In alle dergelijke gevallen waarvan ik persoonlijk op de hoogte ben moest het gezinshoofd eerst zijn toestemming geven voor de domiciliering. Anders zou iedereen zich op eender welk adres kunnen domiciliëren.Voor alle duidelijkheid, het is echt wel de bedoeling dat mijn vriendin haar domicilie bij ons thuis heeft.Je wordt verondersteld daarmee in te stemmen, zolang je daartegen niets onderneemt.
Maar indien zij had besloten om die aanvraag buiten mijn medeweten in te dienen, dan was ik gewoonweg niet op de hoogte geweest. Dus hoe kan men veronderstellen dat ik met iets instem omdat ik er niets tegen onderneem terwijl ik niet eens op de hoogte ben?
nogmaals, mijn dochter is al sinds we op de hoogte werden gebracht van het (recent ingevoerde) verschil tussen alleenstaande en samenwonende (bij max.uitkering) onmiddellijk verhuisd, alleen duurde het een hele tijd (anderhalve maand)voordat ZIJ op haar nieuw adres werd ingeschreven, terwijl IK totaal machteloos stond en heel die tijd als samenwonend werd aanzien met die vermindering op mijn vervanginkomen als gevolg. Zelfs de gemeente waar IK woon schreef haar niet uit voordat ze ergens anders was ingeschreven! Over wiens toestemming heb je het dan???Naar de vrederechter, en je dochter uit huis laten zetten.Niemand heeft me ooit iets gevraagd (vb. toen meerderjarige dochter haar adres terug thuis plaatste), maar mijn uitkering wordt wèl met één derde verminderd."recht op domicilie": aangezien op vermeld adres al iemand woont moet die wel toestemming geven om op hetzelfde adres uw domicilie te vestigen
en wat als de controlerende agent dan vaststelt dat die persoon er effektief woont? (en ik ben aan het overwinteren in Antalya ?)Mocht u een probleem hebben kan je altijd via kwartierinspecteur of bij dienst bevolking laten noteren dat er geen inschrijving mag zijn zonder uw toestemming dan is er steeds controle politie