mijn ex vriendin haalde mijn ganse huis leeg

johan 6
Topic Starter

mijn ex vriendin haalde mijn ganse huis leeg

#1 , 14 okt 2010 11:39

Eind 2004 kwam mijn vrouw (48) ziek, er werd de ganse tijd in het ziekenhuis gezegd dat ze anorexia had maar dat kon niet want ze at heel goed en toch vermagerde ze constant.Uiteindelijk kreeg ze begin 2005 een heel zware hersenbloeding en werd de diagnose van Melas Syndroom gesteld.Ze verbleef 19 maand in het ziekenhuis en stierf op 23.05.2006.Ondertussen werd dezelfde ziekte vastgesteld bij mijn dochter (23) omdat Melas erfelijk was. Mijn dochter ging ook snel achteruit en kwam zoals haar moeder, die volledig dement geworden was, in het zelfde straatje terecht. Als vader en echtgenoot moet je daar maar hulpeloos op toekijken omdat er geen medicatie bestaat om melas te genezen.Mijn dochter stierf uiteindelijk op 29.05.2007.

De kosten van de ziekenhuizen en medicaties was niet te overzien en zo verkocht ik alles om de zorgen van mijn vrouw en dochter te kunnen dragen, ik werkte in die periode ook minder en het laatste jaar dat mijn dochter leefde gaf ik haar alles wat ze wilde, zo was haar laatste wens om te zwemmen met de dolfijnen en de orka’s te zien, zo trokken we samen 2 maand voor ze stierf ,op haar laatste verjaardag; naar orlando om haar wens te vervullen. Ik nam toen contact met macke a wish maar zij konden niks voor me doen omdat mijn dochter te oud was, simpel ik kreeg gewoon geen reactie.

Mijn dochter gebruikte voor 1700€ medicaties om haar leven comfortabeler te maken en niks werd terug betaald omdat het voedingssupplementen waren en niet in aanmerking kwamen voor terugbetaling.

Ondertussen geraakte ik dieper en dieper, ik droeg mijn vrouw en enig kind in 1 jaar tijd naar het kerkhof.

op 31.07.2008 zat ik verzopen in de schulden en verdriet dat ik besliste om zelfmoord te plegen, ik dronk antigel en geraakt in een coma, ik ging eindelijk naar mijn vrouw en dochter maar ik werd jammerlijk genoeg te vroeg gevonden en ik kwam er na drie maand ziekenhuis weer door.
Ik ga nu sinds 3.11.2008 weer werken maar uiteindelijk zit ik nu nog dieper dan voorheen, ik heb nu niks meer, ze namen mijn auto af, mijn huis, mijn alles. Ik heb nu gewoon niks meer en kan niks meer, ik heb gewoon geen geld meer en het leven is nu nog zwaarder geworden.

In de tijd dat mijn dochter ziek was leerde ik een vriendin kennen , met 5 kinderen, en ik moet zeggen ik meende het goed met haar en ik voelde me iets beter maar toen mijn dochter gestorven was veranderde de vrouw in een aasgier, ze wilde alles en ik betaalde ook alles, haar kinderen waren 21-26 jaar en ik onderhield ze volledig, ze zag dat ik goed verdiende en ik was een goede prooi was, ik de ezel zag natuurlijk niks…ze liet mij een testament opstellen, wilde dit, wilde dat en ik had geen goesting om te argumenteren en was vooral bang om haar te verliezen en terug opnieuw alleen te vallen…
Ze plande om met mij te huwen in september 2008 en toen liep het helemaal de spuigaten uit, ze wilde opnieuw in gent wonen met het gevolg dat we een loft kochten in gent…ik deed een zware lening bij fortis, ik betaalde haar appartement af maar heb toen wel geëist dat ze het als borg gaf voor de lening…
Uiteindelijk pleegde ik de zelfmoord…om uit mijn kluwen te geraken, ik was drie maand in het ziekenhuis maar toen ik ontslagen werd mocht ik van haar niet meer binnen in mijn huis, ze zegde ook het samenlevingscontract op toen ik in de coma was, simpel ik had niks meer ze moest mij niet meer en ik woonde terug bij mijn moeder.De afbetaling van de loft stopte en zij betaalde niks…telenet, vaste kosten en alle andere zaken, ze kwam mij met moeite bezoeken in het ziekenhuis en begon mijn familie nogal erg aan te vallen…
Uiteindelijk haalde ze de ganse loft leeg maar vooral ze ontvreemde alle persoonlijke zaken van mijn vrouw en dochter, zelfs de foto’s die ik nog had….
Uiteindelijk heb ik na mijn ontslag uit het ziekenhuis schuldbemiddeling aangevraagd en ik spaar om mijn schulden af te betalen, de loft is sinds deze week verkocht Ik vroeg ook een pro deo advocaat aan om de zaken van mijn vrouw en dochter terug te vorderen (90.000€).ondertussen weet ik niet wat gebeurd met de zaken van mijn vrouw en dochter, zijn ze verkocht???.mijn ex-vriendin deed hetzelfde met haar vorige vriend, die betaalde een nieuwe keuken in haar appartement en ze regelde het zo dat hij er niks kon aan doen toen hij buitenvloog…
Nu blijkt dat ik niks kan terugvragen aan haar omdat diefstal onder partners niet bestaat…wat kan ik doen om mijn herinneringen en zaken van mijn vrouw en dochter terug te krijgen??
Kan iemand mij helpen of raad geven.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis

#2 , 14 okt 2010 11:52

dit is heel erg wat je overkomen is. De advocaat kan je echt helpen om je persoonlijke zaken terug te vorderen want:
diefstal bestaat WEL tussen ex-partners (samenwonenden) , maar niet tussen GEHUWDEN. dus je ex heeft een strafbaar feit gepleegd.
Ik denk dat je ook aangifte kan doen bij de politie alvast, dan is er ook een PV van de feiten.
veel moed toegewenst.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 15 okt 2010 18:54

Dat is idd diefstal -- aangifte bij politie - zorgen dat u alle dokumenten hebt van aankopen.
Best met een juridisch geschoold iemand de zaak eerst eens doornemen.
Heterdaad is het niet (meer) dus het zo maar gaan terughalen is 'iets ' anders.
Mogelijk kan er bewarend beslag ter plaatse gelegd worden ....
Alles hangt af van wat er kan bewezen en gevonden worden. Daarom mijn tweede zin

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”