Dag allemaal,
mijn vriendin met wie ik mijn huurhuis deelde is 2 weken geleden weggegaan en heeft het huis verlaten. Hierna heb ik onmiddelijk de politie hiervan op de hoogte gebracht om zo snel mogelijk een schrapping van haar domicilie bij mij te bekomen. Hiervan heb ik een PV van de politie en men heeft mij gezegd dat na 2 weken (vanaf vandaag) zij brieven gaat ontvangen van het gemeentebestuur om haar zo snel mogelijk te melden om haar nieuwe woonplaats door te geven.
Nu, deze situatie brengt voor mij volgende vragen met zich me:
- De brieven die het gemeentebestuur gaat sturen gaan naar haar laatst gekende adres zijn (mijn adres). Ben ik verplicht haar op de hoogte te brengen van het bestaan van die brieven?
- De belastingsbrief is toevallig gisteren ook nog in de bus gekomen, idem voor die van haar. Wederom dezelfde vraag: ben ik verplicht haar hiervan op de hoogte te brengen? En zo niet: wat doe ik er het beste mee?
- Wat zijn de gevolgen voor haar nu ze na 2 weken nog steeds geen nieuw domicilie adres heeft opgegeven? En wat kunnen de eventuele toekomstige gevolgen zijn?
Alvast bedankt.