Hey,
Heb samen 2 jaar geleden met ex partner nieuwbouwappartement gekocht en de afbetaling lening gaat van de gezamelijke lening af waar we beide ons deel op storten.
Appartement staat zowel haar naam als mijn naam maar en ze wil me uitkopen.
Woensdag 1feb sprak ze me aan en vermelde ze dat als haar 4de bank de lening afkeurde kwam ze al haar toestellen halen wat van haar was en bij haar moeder en nonkel plaatsen mits ze toch bij haar nieuwe partner inwoond.
Slaapkamer was van haar de woonkamer salon en nog kleine dingen, maar salon liet ze staan tot ik men meubels had.
Toen ik zaterdag avond thuis kwam was dus alles weg behalve men spulle die ik appart had gelegd op een geslote kamer,
Ook het beloofde salon was weg dus meer had ik niet dan electronica en een luchtmatras met deken.
Ze vermelde me wel dat ze haar adres nog ging laten staan maar ze zei het wel tegen niemand.
Nu had ik de risicos voor mij vernomen als zei haar adres liet staan dus heb ik gedaan wat ze me vermelde nu dinsdag,
Toen ben ik gaan doorgeven aan politie dat ze begin februari de woonst heeft verlaten en bij haar nieuwe partner woont.
Nu hebben ze haar vandaag gecontacteerd en vroeg ze me waarom ik dit gedaan had.
Dit heb ik gedaan zei ik voor men eigen veiligheid op verschillende vlakken maar ook omdat ze me de laatste weken zo aan het af'iegen is en ook met men voeten speelde zoals vb dat salon.
Maar nu luid men vraag Mag ik zodra haar adres hier geschrapt is een ander slot in de deur steken, of blijft ze steeds recht hebben hier zomaar binnen te komen terwijl enkel mijn spullen hier nog zijn omdat zowel lening en appartement ook op haar naam nog staan? .
Appartement word wel zo spoedig mogelijk verkocht nu zij me niet kan uitkopen.
En elec, aardgag, water, ... Betaal ik momenteel ook wel al alleen.
Mvg stoffel