mijn mama woonde tot voor kort samen met iemand. Het huis is haar eigendom. Maar na jarenlange mentale mishandeling is mijn mama opgenomen in het ziekenhuis. Nu heeft zij via een deurwaarder en het vredegerecht gevraagd om die vriend uit haar huis te laten zetten. Ze had dit al herhaaldelijke keren aan hem gevraagd maar deze wou uit eigen wil nooit het huis verlaten en zat er voor mijn mama dus geen andere optie op.
Nu heeft hij tijdens mijn mama haar verblijf in het ziekenhuis de ganse inboedel ontvreemd.
Kan dit zomaar? Hij zegt dat dit in opdracht was van zijn advocaat. Want hij beweerd nu ook dat mijn mama al zijn geld heeft opgedaan en hierdoor zijn geld terug kan eisen. Mijn mama heeft alle bewijzen in handen dat zij alle betalingen heeft gedaan alsook de betalingen van de inboedel. Alles heeft zij gekocht en nu is hij ermee vandoor. De advocaat zegt wie eerst pat heeft het en het is dan maar aan de andere om te bewijzen.
Nu is de uitspraak van de vrederechter dat hij het huis binnen 2 weken moet verlaten hebben.
Maar vraag mij nu af kan mijn mama al haar goederen nu terugeisen want haar advocaat zegt dat het een hele lange weg en kostelijke weg zal worden. En wil nu ook niet dat mijn mama nog meer geld zal verliezen door een vuile smerige profiteur.