Is het mogelijk oude documenten te vernieuwen, die overeenko

nazmul
Topic Starter

Is het mogelijk oude documenten te vernieuwen, die overeenko

#1 , 19 jul 2012 09:38

In 2006 ben ik getrouwd, mijn vrouw is belgiun.

- Rond 2007/2008 heb ik mijn alle documenten voor te bereiden zoals 7 vereise dokumenten (max 6 maand oud op ogenblik van de aanvraag en allen vertaald in Nederlands door beedigd vertaler)
- Daarna solliciteerde ik voor elektronische paspoort rond 2007/2008 met alle geldig dokumenen. Maar ze gezegd ik kan niet omdat nog steeds zijn niet 5 jaar.
- Nu ben ik meer dan 7 jaar in België, wordt mijn 5 jaar kaart verlopen.

Vraag: Hoe kan ik nu bij mijn oude documenten?

Code: Selecteer alles

Artikel 16 - huwelijk 16 $ 2.1: minimum 3 jaar gehuwd zijn, zij gedurende tenminste 3 jaar ononderbroken samen in belgie op hetzelfde adres verblijven, op het ogenblik van de aanvraag samenleven
Maar nu moet ik weer te maken van alle documenten?

Code: Selecteer alles

- uittreksel uit gebooreakte - nationaliteitsbewijs van de belanghebbende - uittreksel uit de huwelijksakte - bewijs van nationaliteit van de belgisch echtgenote - voor beide partijen een bewijs van woonst met historiek - bewijs van samenstelling van het gezin
Kan ik mijn oude documentatie die werd opgesteld in 2007/2008, maar verworpen door Stadhuis, want ik was niet in België meer dan 5 jaar. Nu ben ik dus kan ik niet indienen. Of is er een andere manier kan ik ze te vernieuwen door een aantal juridische Deparment of andere diensten?

Met vriendelijke groet

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding