maar nu ik iemand anders heb leren kennen flipte hij door....we hadden onderlinge overeenkomst voor het verlof 2012 week om week tehouden ook al spreekt vonnis effectief met datas en uren...dat het twee weken voor elk is....juli verliep goed maar augustus is maand vol bedreigingen...mits ik hem niet vertrouw wil ik gewoon het vonnis weer volgen....en ben ik ze op 31/7 gaan halen maar kreeg ze ni mee.. zo elke dag aan zen deur gestaan en klacht neer gaan leggen want tegenwoordig kan je nimeer doen ook al spreekt vonnis zo....ale kreeg ze uiteindelijk me veel dreigementen mee op vrij 3/8...en hij wil ze nu vrij(morgen dus) weer komen halen al spreekt het vonnis tot 15/8...moe ik ze nu houden tot de 15de of morgen afgeven....heeft het onderlinge papier betekenis als je vonnis hebt dat effectief op data en uur sta...?
Mijn advocaat is in verlof,men vaders advocaat is deze week ni beschikbaar ....
en dan is er een papier opgemaakt met zijn persoonlijke spullen (dat ik geschreven heb) maar ni gehandtekend is....heeft hij eigelijk nog recht op zijn spullen?want officieel zijn we al meer dan jaar uit elkaar...hij eist ook de helft van kindergeld van de periode dat we weer samen waren...
alsk hier al een antwoord op vind ga ik jullie dankbaar zijn want leef nu zo in situatie da ik van de ene kant na de andere word gesleurd....dak er zelf gek van word....alvast bedankt