Ik heb geboorteakte nodig. Dus ik ben naar vredegerecht gewest. Maar die mensen vraag:
- "uit hetzelfde land van herkomst te komen of dezelfde nationaliteit te hebben als uzelf (de aanvrager), meerderjarig en ouder te zijn als uzelf (de aanvrager), deze getuigen moeten Nederlands verstaan en spreken + kopie passport 2 getuigen + kopie paspoort toekomstig echtgenoten + op de dag van afspraak dient u om 9.00 uur stipt aanwezig te zijn en in aanwezigheid van uw getuigen en toekomstig echtgenote"
- Maar ik ken 1 Bangladeshi persoon
( most of the person i knew before, they given me troubles, like taking away all my money, so i do not meet anyone of mine own nationality peoples here in Belgium, except one person who is my best friend)
- mijn toekomstig echtgenote is in Pakistan, eerst moet ik geboorteakte hebben daarn na, komt mijn toekomstig echtgenote in Belgium
(its nonsence, they said om 9.00 uur stipt aanwezig te zijn van uw toekomstig echtgenote )
Wat kan ik doen? Als ik weger "geboorteakte van Belgisch vredegerecht"? Kan ik niet gewoon, gebruik aanmaken mijn original Bangladeshi geboorteakte documenten in Belgium met legalisatie + attestment?