dochter wil domicilie adres niet wijzigen

roosje78
Topic Starter

dochter wil domicilie adres niet wijzigen

#1 , 21 jan 2013 21:38

hallo

3 jaar geleden zijn mijn tante en nonkel uit elkaar gegaan. Hun dochter is toen gaan inwonen bij haar vriend thuis.

Eerst ging ze nog naar school, maar in juni was ze reeds 2 jaar aan het werk. Ze weigert nog steeds om haar domicilie adres te wijzigen.

Je moet weten dat mijn tante in een sociale woning woont en dat mijn nicht nog steeds wordt meegerekend in het bereken van de huurprijs.

Kan mijn tante haar laten schrappen? Welke stappen kan ze ondernemen? Het is toch niet juist dat mijn nichtje zomaar haar adres kan laten staan waar zij wil en dat haar moeder daardoor benadeeld wordt.

graag jullie advies!

Bedankt.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 21 jan 2013 21:46

Is eigenlijk zeer makkelijk: gewoon de wijkagent vragen om haar te schrappen.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 21 jan 2013 21:49

Zonder meer.Gewoon via kwartierinspecteur vragen. Laat deze eens langskomen dan kan hij direct de procedure opstarten.
Wat zijn de gevolgen : een administratieve akte naar gemeente met een voorstel tot ambtelijke afschrijving bij collegiaal besluit (van burgemeester en schepenen)==> de gevolgen hiervan zijn
niet meer ingeschreven in België dus ook alle officiële documenten komen niet meer aan. SIS kaar wordt ongeldig, bij vaststelling politie en staande houden is het onmiddellijke betaling
Een PV naar procureur des Konings wegens niet kenbaar maken van adres binnen de 8 dagen ( indien in gemeente) en 15 dagen indien verhuis buiten gemeente.
Correctionele veroordeling met signalering in het Algemeen Nationale Gegevensbank.
De kwartierinspecteur kan wanneer hij (van u) haar echte verblijfadres weet haar daar zelf of door zijn collega in die andere plaats ambtelijk laten inschrijven.

Reclame

Terug naar “Huwelijk & Samenwoning”