trouwen met nieuwe partner,ex houd ons aan het lijntje

`nikki
Topic Starter

trouwen met nieuwe partner,ex houd ons aan het lijntje

#1 , 13 apr 2013 16:22

beste mensen

wij zitten hier met een ingewikkelde situatie
ondanks we al met 2 advocaten gesproken hebben,zal ik graag hier nog is een mening horen
mijn partner bezit een huis met zijn ex
ze is dus medeeigenaar van het huis
ze is al een tijdje aan het zeggen,dat ze wilt verhuizen,(ze hebben onderling afspraken gemaakt,)dus hadden ze afgesproken voor wanneer het zal zijn
omwille wij een kindje samen hebben en willen trouwen,zijn ze overeengekomen ,dat zij uit het huis gaat
maar deze persoon is ons toch wel wat voor de gek aan het houden
mijn partner zijn domicilie is nog steeds bij hun in het huis
nu
de woonst van mij is opgezegt,de trouw staat voor de deur en de ex wilt nu niet verhuizen
zo dus,een probleem
ik had met advocaten gesproken en ze zeiden dat ze idd mij kan weigeren,als ik in het huis wil gaan wonen
maar nu de trouw er is,is het een ander verhaal
de advocaat zei,dat ze na het huwelijk mij niet kan weigeren,omwille ik onder de hoedanigheid van mijn partner dan ben
vredegerecht zal er nu zeker komen
oke,ik weet nu van 2 advocaten dat ze idd niks kan doen,maar wou hier even ook nog is horen,want heb een kindje en kan dit soort spelletjes echt wel missen

alvast bedankt voor de reacties

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding