sinds nu 2 weken logeer ik bij me dochter en haar vriend.Mijn zoon is later gekomen ,..me man geeft me kennis via email dat ik niet meer mag binnen komen maar het huurcontract loopt op onze beiden namen en we zijn wettelijk getrouwd.Het gaat al een poosje niet goed tussen ons.Hij verteld alles aan zijn moeder,waardoor er steeds meer ruzie komt thuis en hij wil er ook niet over hebben.Dus hij zegt nu dat ik niet meer binnen mag komen en maakt er van ik ben weggelopen wat niet waar is.
Ik heb contact met ocmw en heb een huurwaarborg verkregen in maart om een huis te zoeken maar geen gevonden tot nu omdat veel eigenaren mensen die een waarborg hebben van ocmw weigeren voor wanbetaling ze willen liever vast loon.Helaas heb ik geen inkomsten en dus nu ik bij me dochter ben kan ik niet naar huis.
Tijden s mijn huwelijk werd is sociaal verwaarlooste nocht ik niks.Ik kreeg zelfs geen huishoudgeld laat staan dat ik naar de dokter mocht gaan.Mijn zoon is van een eerder huwelijk ik heb daar het hoederrecht van.Dus voor hem is het dus stiefzoon en kijkt hem ook de deur uit.Nu zit hij daar in het huis en zegt dat ik niet binnen mag meer.Maar ik ben logeren om bij te komen bij me dochter .
Hij zegt dat die stappen gaat ondernemen door mij ambtelijk te gaan schrappen want hij wijl alleen zijn en wij mogen niet meer naar huis.Los van heb ik bewijs via screenshot dat die een vriendin heeft al geruime tijd van facebook afgenomen.
Hoe kan ik dit aanpakken nu.Kan hij mij het recht weigeren om me in huis te laten en mij ambtelijk te gaan schrappen,ik ben gewoon op logee hier,..en al de mails heb ik in mijn mailbox.
Het is vervellend want me zoon wil naar huis heeft afspraak met zijn vriendjes en ik wil huizen bekijken maar hij heeft de sloten veranderd en ik kan niet meer in huis.
hoe pak ik dit aan.