Beste forumleden,
Korte situatie uitgelegd:
het gaat al ruim een jaar niet meer goed met mijn partner, we sliepen al jaar apart, al jaar geen affectie meer.
Nu ben ik met nieuwjaar even kort bij iemand anders geweest maar ik ben teruggekeerd.
Ik wil hier uiteindelijk niet blijven want ik kan dit alleen niet betalen (huurhuis).
Hij heeft gisteren het contract op zijn naam laten zetten.
Ik heb altijd al mijn geld afgestaan aan onze gemeenschappelijke rekening of op zijn rekening omdat we dingen moesten kopen... alles staat op zijn naam (naief, ik weet het) maar het materiële kan mij eigenlijk niet veel schelen.
Feit is nu: ik ben door gans de situatie in ziekteverlof, heb zo'n 1250 euro netto uitkering in de maand, geen spaarboekje dus een borg kan ik niet direct leggen... hij doet enorm erg tegen mij. De dokter noemde hem zelfs "psychopatisch" zonder dat ik een woord moest zeggen, hij draait alles op mij uit, is constant hard en vernederend tegen mij... Ik hou het niet meer uit, langs andere kant durf ik de stap niet zetten. Ik heb al contact met huisarts (die mij steunt omdat hij mijn "vriend" kent en weet hoe hij in elkaar zit en met het CAW...) Wat is het beste dat ik nu doe zonder mezelf al te veel in de schulden te werken? Een salon krijg ik van een vriendin, eetkamer mag ik in bruikleen van een vriend, slaapkamer voor mezelf, kleerkast, bed voor mijn dochter enz heb ik.
Wat doe ik nu het beste?
Alvast bedankt voor jullie tips/raad/advies.