Meestal had ik mijn mails al gewist, maar hij doorzoekt zelfs tot in mijn verzonden en gewiste emails, wat ik soms toch vergeet te verwijderen. Zo ook zelfde met sms gesprekken.
Ook neemt hij gesprekken live op, bvb als ik iemand moet voeren, verstopt hij z'n MP3 speler ergens (ik geef toe dat ik meestal wel vermoed als hij me opneemt en soms op zoek ga naar afluister apparatuur, maar zo'n kleine toestelletjes vind ik dus niet) en confronteert me daar later mee als er iets gezegd is waar hij niet gelukkig mee is, de inhoud doet hier niets toe, het is gewoon het feit dat hij mij ongevraagd opneemt (en dus ook derden, waarvan ik me dus afvraag of hij hier niet ferm buiten de wet gaat). Ik vind dit enorm laag, zeker op regelmatige basis en het verbetert er alles behalve de relatie op. Zelfs tijdens discussie's dreigt hij met zaken die hij opgenomen heeft en vraagt me dan of ik het nog eens wil horen (de gesprekken bewaart hij in een mapje). Absurder kan ik het niet indenken, je moet maar het lef hebben...
Word dit echt stinkend moe, hij bereikt hier dus alleen het omgekeerde mee, dat ik alles kotsbeu word.
Telkens er zo iets voorvalt heerst er enorme spanning, hij belooft het dan niet meer te doen, maar eind erna is het weer hetzelfde liedje. Zo ook deze tekst zal hij lezen, maak me daar geen illusie's over, want hij doorzoekt echt alles. Ik ben er overspannen door en voel me niet gelukkig meer.
Zelf heeft hij (typisch toch

Wat gebeurd is, is gebeurd, ik ga daar niet verder meer op in. Is naar de toekomst toe dat ik graag wil weten of hij zomaar m'n mails mag inlezen, ook al vergeet ik me uit te loggen en in de toekomst nog m'n stem mag opnemen en bewaren op de computer. We zijn niet getrouwd en geen kinderen, ik ben gewoon zijn vriendin die bij hem inwoont. Daar ik dit niet langer meer pik, wil ik graag weten wat ik hieraan kan doen zodat dit in de toekomst nooit meer voorvalt. Het is genoeg geweest.