gestalkt worden zonder oplossing

algol
Topic Starter

gestalkt worden zonder oplossing

#1 , 17 feb 2016 21:16

stel je word afgetapt en gefilmd via de buurvrouw zijn woning door de politie, wat dan???
al 17 jaar ondertussen!! ben al zeker 10x verhuisd en exact hetzelfde in iedere woning. ik ga toch niks uitvreten als ik dat weet.
17 jaar geleden heb ik gewoon wat weed gegeven in mijn woning in belgie en samen gerookt met kameraden, heb een tip gekregen van een kameraad die bij de flikken werkt en nu nog. ik heb de flikken toen uitgedaagd en ondertussen zijn we 17 jaar verder, maar ik ben die 17 jaar van mijn leven wel kwijt!!! ondertussen heb ik wel niks kunnen opbouwen: geen werk of geen gezin en ondertussen zit ik al bijna 8 jaar in de wia.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mjers

#2 , 18 feb 2016 08:21

2 keer zelfde topic aanmaken zal u niet vooruit helpen, integendeel...

JPV
Juridisch actief: Ja

#3 , 18 feb 2016 08:50

Gezien u spreekt over de Nederlandse WIA, dient u naar een Nederlands forum te gaan. Dit forum handelt over Belgische wetgeving (en alles wat daar een invloed kan op hebben).

Reclame

Terug naar “Privacy-bescherming”