#17 , 21 feb 2012 16:09
Schade:
de familie weet nu wat is erf met mogelijk ruzie tot gevolg en mogelijk krijg ik nu ook geen erfenis meer van andere familieleden, omdat ze redeneren: die heeft al genoeg geld gekregen van deze erfenis. Maar ja, bewijs zo maar iets...
Geachte Lightning: denkt u dat bovenstaande een valabele redenen is om schadevergoeding te vragen.
Ps De klucht stopt trouwens niet met bovenstaand verhaal:
Gisteren belt iemand van in de straat bij mij aan: had deze gebuur toch wel een overzicht van de erfenis op mijn naam ontvangen zeker;
Blijkt dus dat nadat ik naar bank F had gebeld om te zeggen dat het eerste overzicht verkeerd verstuurd was en ik vroeg om het overzicht opnieuw op te sturen naar mijn juiste adres,
ze nu opnieuw het erfenisoverzicht naar een verkeerd adres sturen: de straat was nu wel juist, maar het huisnummer was verkeerd ??!!!
Trouwens het huisnummer was niet met de hand of zo geschreven, maar gewoon verkeerd getypt...(stond zoals gezegd ook gedrukt in akte van bekendheid en ook mondeling meegedeeld)
Mijn buren weten dus nu ook hoeveel ik erf !!!!!!!!!!
Ik terug naar bank F gebeld, weer exkuses gehad en nu gevraagd of ze het de derde keer wel naar het juiste adres kunnen sturen...