na 25 jaar goede burger konden ze het niet laten om terug een persoon zwart te maken.
ik ben niet de enige met dit voorval.
Een flik geeft niet en nooit het recht om aan andere personen een dossier mede te delen en ook niet in details.
zei het nu in ons nadeel voordeel, slachtoffer of dader het mag niet.
dus mag mag ik vrij uit spreken wat er toen was.
1990 92 .
1- verplichten me tot het ja te zeggen en te tekenen van misdaden waar ik niets vanaf weet. en sloten me meer dan 25uur in een politie cel.
2- zodra ik een voertuig besturde ( brommer ) zeiden ze me te pakken hoe dan ook en een boete te geven en deden dit keer op keer.
3- ik moest een check in vullen en tekenen , en zeggen dat ik fraude pleegde en het tekenen ook ervan onder verplichting.
die flik kon zo zijn lening krijgen of wat het ook was. politieke vriendje. ( die kreeg waar voor zijn geld )
4 - ik stond ooit te pissen in het openbaar en moest zeggen en tekenen dat ik zeden Schennings deed met opzet.
5 - een flik stond dronken aan het frietkot te dreigen met zijn geweer , een woord en ik knal en laat u oppakken wat ie ook deed later van tijd.
6- ik had ondertussen veel boetes en zeiden je moet ze gaan zitten we voer u tot daar en blijf daar.. of we pakken u terug op.
tot slot bleven ze dreigen ' hoe meer ze papier werk deden d's te beter zeiden ze. u gaat en zal de bak zien. want wij kunnen u niet zien.
zo voerden ze me een paar keer tot aan de deur van een gevang ik was ca 19 jaar oud, zetten me daar af,
en ik moest er naar binnen waarop ik terug buiten mocht ' want er was geen bezwaar tegen me '
waarom ik dit openbaar maak is , omdat ze na 25 jaar ik als goede burger nu terug word vuil gemaakt en dan nog on te recht.
ik kreeg een telefoontje dat ik een smeerlap ben en dat sommige niet met me mogen omgaan. die sommige liet me dit weten.
probeer dan eens na 25 jaar een goede burger te zijn. ik neem wraak.
25 jaar knal in 1 trek tegen de grond. slapende honden wakker maken deden ze.
ik neem wraak niet op een misdaad manier maar op een andere. ik ga een advocaat instellen. tot ze blauw zien.
er is geen privacy , en wij hebben geen recht op een nieuw leven blijkt hier uit.
dus ik vecht terug met eigen wapens.
als ze me daarvoor oppakken dan zullen ze een reden hebben, een dat ze in die tijd niet hadden.
Flikken zijn goed in het bedriegen en slaan van andere mensen. en zeggen u zag niets anders komen we terug.
oftwel hun drugs gaan kopen. cocaiene en weet. . ze moest ooit camera's hangen ergens van de overheid. niet voor het volk maar voor de flikken die dealden.
alles komt openbaar stuk per stuk.
wraak zal zoet zijn. en internet is groter dan de wereld zelf.