Ongewenste post na verhuis

ongelukbelaagd
Topic Starter

Ongewenste post na verhuis

#1 , 13 jan 2015 14:56

Ik ben begin oktober verhuisd.
Sindsdien heb ik al post ontvangen van nmbs en Hubo om me te feliciteren met mijn verhuis.
Ik heb dit niet doorgegeven. Ik ben zelfs geen klant bij Hubo.
Iemand een idee hoe die aan mijn gegevens komen? Via het gemeentehuis of verhuisdienst van BPost?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Sirkii

#2 , 13 jan 2015 15:48

Robinsonlijst invullen. http://www.robinsonlist.be/" onclick="window.open(this.href);return false; Je zal wel links of rechts de onleesbare "algemene voorwaarden" aangevinkt hebben waarmee je toelating gaf om je adres door te geven aan partners. Niet van wakker liggen; Robinson werkt adedwaat.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 13 jan 2015 15:49

Bpost heeft partners .... waaronder een grote bank.

Reclame

ongelukbelaagd
Topic Starter

#4 , 13 jan 2015 16:27

Ik vink altijd aan dat ze mijn gegevens niet mogen doorgeven aan derden of voor commerciële doeleinden.
Ik betaal om mijn post door te sturen, niet om nieuwe post te creëren. :evil:

Franciscus

#5 , 13 jan 2015 20:21

Gemeente geeft geen info aan derden enkel aan diegene waar ze wettelijk info moet aan geven.

puttemanp

#6 , 14 jan 2015 10:21

Domymove.be gebruikt?

P.

ongelukbelaagd
Topic Starter

#7 , 14 jan 2015 11:08

puttemanp, dat klopt.

Gebruiker21

#8 , 15 jan 2015 13:33

Ik heb ook domymove gebruikt een kleine twee jaar geleden, maar nooit "extra" post door gekregen...
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

JPV
Juridisch actief: Ja

#9 , 15 jan 2015 13:38

Er zijn daar vakjes die je aan/uit kan vinken waarbij u aangeeft of uw adresverandering doorgegeven mag worden aan derden.

Terug naar “Privacy-bescherming”